Sprint uruchamia nową stronę www

Sprint – dostawca systemów telekomunikacyjnych i integrator IT – uruchamia nową stronę internetową: www.sprint.pl. Oprócz nowej architektury uwagę zwracają ptasie motywy.

Na nowej stronie rozbudowano warstwę z ofertą produktową. Obecnie jest prezentowana w bardziej czytelny sposób, z podziałem na cztery główne sfery działalności biznesowej: systemy telekomunikacyjne, innowacje, integracja IT, sieci teleinformatyczne. Każdy z działów posiada opis zawierający najważniejsze usługi, najciekawsze realizacje i szybki kontakt do osoby odpowiadającej za tę część oferty.

Dodatkową funkcjonalnością ułatwiającą dotarcie do poszukiwanych treści jest podział na grupy odbiorców, do jakich kierowane są produkty Sprint – administracja publiczna, telekomunikacja, budownictwo i biznes. Taki układ odzwierciedla model biznesowy marki i odpowiada zapotrzebowaniu poszczególnych grup odbiorców na precyzyjne informacje wspierające ich działalność.

Wprowadzone zmiany zwiększyły funkcjonalność i ułatwiły nawigację. Równie istotna przy konstrukcji strony była warstwa estetyczna. Wraz z uruchomieniem nowej strony Sprint wprowadza identyfikację wizualną wykorzystującą fotografie ptaków. Ptasie motywy będą wykorzystywane do celów reklamowo-prezentacyjnych, a także w komunikacji wewnętrznej. Czterem strefom działalności firmy odpowiadają cztery ptaki (mewa, sokół, dzięcioł i sowa), których cechy i symbolika najlepiej pasują do produktów, za które „odpowiadają”. „Ptasie nawiązania odświeżają wizerunek i wyróżniają markę wykorzystując efektowne i estetycznie motywy odbiegającego od obecnych standardów. Dzięki ptakom udało się znaleźć coś niepowtarzalnego, a jednocześnie uniwersalnego” – mówi Agnieszka Kamińska – dyrektor ds. marketingu, odpowiedzialna za przebudowę strony.

Prace nad stroną trwały prawie 6 miesięcy, odpowiedzialna za nie była agencja LemonMind.